Të folurit e vonshëm nuk ka kurrfarë ndikimi në shëndetin mendor të fëmijëve- ka treguar një studim australian.
Hulumtuesit pranë Universitetit “Western Australia” kanë përcjellë zhvillimin e fëmijëve të cilët flasin më vonë dhe kanë zbuluar se ata nuk janë më të turpshëm, depresivë ose më agresivë sesa moshatarët e tyre që kanë folur më herët.
Gjatë studimit janë përcjellë 1.400 fëmijë, ndërsa konkludimi i shkencëtarëve është se aftësia e vonshme e të folurit nuk është faktor rreziku për çrregullimet e mëvonshme emocionale apo në sjellje. 03/2012


