Zhvillimi dhe rritja
javë pas jave

/pyet-dermatologun

Pucrrat nga antibiotiku apo dicka tjeter?

Prsh dr...Vajza ime kishte nje infekcion urinar mjeku me rekomandoj ti perdor shirup zimaks per shtate dit,menjeher pas dites se par qe ja perdora i dolen do puqra te imta neper bark e shpin i tregova mjekut edhe me dha nje tjeter shirup antialergjik me perdor tre dit, e i kalun ato puqra ,ama me tha me prap me vazhdu me kte shirupin zimaks..Pasi qe e kryty per 7 dit shirupin, mas tre dite vajzes prap ju paraqiten ato puqra neper shpin e bark,nuk i kamperdor asgje po sikur kan fillu me ju largu vetvetiu.Tash nuk e di a e ka nga antibiotiku apo diqka tjeter?

Nadi <<>> Eda (9 vite më parë)

Dr. Shkëndije Dobruna - dermatologe dhe dermatokirurge
Dermatologja përgjigjet
Dr. Shkëndije Dobruna

Pershendetje Nadi,

Zimax - azitromycina eshte preparat qe ipet tek personat qe kane alergji ne preparate te penicilines. Reakcioni qe e pershkruni nuk duket te jete alergji. Ndonjehere dhe organizmi reagon edhe ndaj infeksionit, keshtu qe eshte veshtire te thuhet qe ky rast ka qene alergji ne antibiotik. Ju kisha sygjeru qe rastin tjeter te kerkoni paraprakisht te behet kultura bakteriale e urines me ndjeshmerine ne antibiotik perkates. Njeherit duhet te informoni mjekun per reaksion qe te kete parasysh.

Cdo te mire.

/komuniteti